»Razlika je v tem, da je v preteklosti tovrstne razstave občinstvo spremljalo z ogorčenjem, ampak zdaj so ljudje bolj odprti.«
»Umetniško delo je nepopolno, če se občinstvo ne poveže z njim ... vsak predmet te razstave vabi naše občinstvo k sodelovanju.«
»Njeno sodelovanje na različnih razstavah, pridobljena priznanja in nagrade potrjujejo njeno predanost in talent v fotografskem ustvarjanju. Njena dela so bila cenjena in prepoznana tako s strani strokovne javnosti kot tudi občinstva.«
»Vsako umetniško delo predstavi svojo kompleksno sliko sodelovanja organizmov najrazličnejših velikosti ‒ sesalcev, mikrobov, rastlin in žuželk ‒ ki skupaj predstavljajo biotehnološke postopke človeškemu občinstvu.«
»A nič od tega ni ne uvodni ne zaključni namen umetnikovega projekta, ta je morda še najbližje dokumentarnemu pristopu, ki pa v predstavitvi sledi logiki avtorskega izraza in poskusu vzpostavitve komunikacije s svojim občinstvom.«
»kot pedagoginja ne pozna primera, ki bi vključil laično občinstvo v muzejsko dejavnost v tako velikem obsegu, saj so ljubiteljice zgodovine pod sicer njenim budnim očesom in usmerjanjem pripravile razstavo od izbora teme in študija literature do priprave eksponatov za razstavo in končne postavitve.«
»To bo prva taka razstava, saj sva z Ulayem na vsakem nastopu pokazala le del ustvarjenega. Imava skupne projekte prej in potem, tu pa prvič prikazujem dela, ki jih občinstvo sploh ne pozna.«
»Skrivala sem se v občinstvu.«
»zahteva samega umetnika, zastavljenega njemu samemu, ante ali post festum zgodbe na platnu – ki ga oživlja, lahko tudi preoblikuje v drugačno usmerjeno pozicijo in ki jo v tej fazi postavlja v branje gledalcu, opazovalcu in hkrati odjemalcu, če tako definira občinstvo samega sebe«
»Ker je Leicester pokazal močen interes za kulturne dejavnosti in privabljanje preteklosti, je bil organizatorjem dogodka privlačen, saj ima potencial privabiti široko občinstvo.«
»Cilj razstave je mlajšemu občinstvu s pomočjo fotografij približati občutke in čustva, starejšega pa spomniti na ta neki lepši in srečnejši čas. No, zdaj ... Kateri čas je to?! Vse je v očeh opazovalca. Za nekoga so to osemdeseta, za nekoga je to čas do pojava mobilnih telefonov, družbenih omrežij, epidemij, velikih grdih vojn ... Zame, kot avtorja te razstave, je to čas od polovice osemdesetih do konca teh.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju